Pracovní nabídky Adresář neziskovek SKP-CENTRUM, o.p.s. hledá VŠEOBECNOU SESTRU PRO DOMÁCÍ ZDRAVOTNÍ PÉČI 9. 2. 2024

Pracovní nabídky

Společnost SKP-CENTRUM, o.p.s. vypisuje výběrové řízení na pozici
VŠEOBECNÁ SESTRA PRO DOMÁCÍ ZDRAVOTNÍ PÉČI

(Pardubice a okolí)

V Domácí zdravotní péči Vás čeká spolupráce v malém kolektivu zdravotních sester s dlouholetou praxí. V péči o pacienta přistupujeme individuálně, s respektem a s důstojností k jeho osobě. Důležitý je celkový stav pacienta a jeho celková pohoda.

Nabízíme:

– HPP možný od částečného po plný úvazek (dle dohody),

– mzda od 39.000,-Kč při plném úvazku + pravidelné měsíční odměny za výkon, navýšení po    zapracování (po uplynutí zkušební doby),

– pravidelné půlroční odměny,

– flexibilní pracovní doba,

– pohodový a přátelský tým,

– prostor pro osobní a pracovní růst – vzdělávání hrazené zaměstnavatelem,

– zázemí velké stabilní neziskové organizace,

– 5 týdnů dovolené, 3 sick days,

– osobní notebook a mobilní telefon,

– nástup možný ihned, pozice vhodná i pro absolventy/ky – rádi Vás podpoříme při nabývání    zkušeností,

– pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené,

– možnost přivýdělku formou DPP/DPČ.

Očekáváme:

– vzdělání v oboru Všeobecná sestra, osvědčení k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu,

– řidičský průkaz sk. B (nezbytné),

– spolehlivost, smysl pro týmovou spolupráci, samostatnost, ochotu se rozvíjet a přijímat zpětnou vazbu.

Místo výkonu práce: Pardubice a okolí

Náležitosti písemné přihlášky:

– strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů, 

– prohlášení uchazeče v následujícím znění (součást životopisu): „Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, souhlas k jejich zpracování po dobu VŘ.“

Požadované materiály zasílejte na e-mailovou adresu: vrchni.sestra@skp-centrum.cz (v předmětu uveďte VŘ).

Bližší informace poskytne vrchní sestra: Mgr. Petra Linhartová, tel. 777 765 836.